1. Kliniek Voor Mondgezondheid kent geen wachtlijsten.
Als nieuwe patiënt kunt u dus altijd bij ons terecht. Doordat we goed georganiseerd zijn en rekening houden met groei. Daarmee zijn we een uitzondering, want veel praktijken hebben wel een wachtlijst.
2. Tandheelkunde voor iedereen.
U bent altijd van harte welkom. We richten ons niet op een specifieke doelgroep. Het maakt niet uit welke leeftijd u heeft, wat u verdient of wat uw geloof is. Kliniek Voor Mondgezondheid maakt geen verschil tussen de ene mond en de andere.
3. Alle begrip voor angst.
Bent u bang voor de tandarts? Laat het even weten, dan houden we daar rekening mee! We nemen dan extra tijd voor u en doen niets voordat u zich er prettig bij voelt. Onze ervaring is dat patiënten na de behandeling vaak zeggen dat het allemaal best meeviel. En bedenk: u bent zeker niet de enige.
4. Voorrang bij pijnklachten.
Pijnklachten zijn erg vervelend. Daarom krijgt u bij pijnklachten altijd voorrang; u kunt bijna altijd dezelfde dag nog geholpen worden. We reserveren hier gewoon tijd voor bij het plannen van onze diensten. Dat kan doordat we met meerdere tandartsen werken.
5. Comfortabel wachten.
Wanneer u moet wachten proberen we het voor u zo aangenaam mogelijk te maken. Dat doen we bijvoorbeeld door een plezierige omgeving te creëren en voor voldoende tijdschriften en kranten te zorgen. Ook aan de kinderen wordt gedacht; er is een speciale speelhoek met televisie aanwezig. Bovendien draait onze planning altijd op volle toeren om de wachttijden tot een minimum te beperken.
6. Uw wensen staan voorop.
Een gezond gebit is een waardevol bezit. Uw tanden verdienen daarom de grootst mogelijke aandacht. Maar dat geldt ook voor uzelf. Want eerlijk is eerlijk: een bezoek aan de tandarts is voor de meeste mensen geen pretje. Wij realiseren ons dat als geen ander. Daarom bieden we u niet alleen de beste tandheelkundige zorg, maar ook een klantgerichte aanpak en een persoonlijke begeleiding.
7. Altijd bereikbaar.
Heeft u een vraag? Dan wilt u vast niet wachten tot een telefonisch spreekuur. Daarom zijn we gewoon volledig telefonisch bereikbaar tijdens onze ruime openingstijden. Mochten we onverhoopt in gesprek zijn, dan bellen we u terug. En zijn we gesloten, dan belt u gewoon de spoeddienst.
8. Herinnering per sms.
Bang om uw afspraak te vergeten? Niet gek, u bent vast niet alle dagen met de tandarts bezig. Maar als we uw mobiele nummer of mailadres hebben, sturen we u altijd een sms of e-mail ter herinnering. Dat is voor ons een kleine moeite.
9. Een mooie praktijk: wel zo plezierig.
Zeg nou zelf: wordt u het liefst behandeld in een koude, zakelijke ruimte of in een comfortabele tandartspraktijk? Wij kiezen voor het laatste: we doen onze uiterste best om onze praktijk mooi te maken, zodat we u in een prettige omgeving kunnen ontvangen. Uw tanden worden er niet gezonder van, maar het naar de tandarts gaan wordt zo wel een stuk plezieriger.
10. Tandartsen met aandacht voor kinderen.
We besteden veel aandacht aan kinderen en hun melkgebit. Het is immers belangrijk dat zij spelenderwijs kennismaken met de tandarts en alles wat bij een gezond gebit komt kijken. Ook de ouders vertellen we uiteraard alles over het gezond houden van het melkgebit.
11. Altijd brandschone behandelkamers.
We behandelen u alleen in behandelkamers die op en top schoon zijn. Kliniek Voor Mondgezondheid voldoet aan alle wettelijke richtlijnen van praktijkhygiëne. We nodigen u dan ook van harte uit om keer kijken een kijkje te nemen in onze praktijk.
12. Meer tandartsen, meer mogelijkheden.
Doordat we over meerdere tandartsen beschikken, hoeven we niet snel ‘nee’ te zeggen. Zo kunt u – ook bij grote drukte – altijd bij ons terecht. Daarnaast hebben we vele specialismen in huis.
13. Meer kennis, meer mogelijkheden.
U wordt behandeld door tandartsen die permanent worden bijgeschoold. Zo profiteert u altijd van de laatste inzichten en technieken. Zij volgen de vele ontwikkelingen in ons vak op de voet en zorgen ervoor dat zij allemaal op de hoogte blijven. En zo bent u altijd in vakkundige handen.
14. Altijd lente …
Kent u dat liedje nog? ‘Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente?’ Onze assistenten worden goed opgeleid, krijgen veel verantwoordelijkheid en spelen een belangrijke rol in onze praktijk. Dat zorgt ervoor dat zij plezier hebben in hun werk. En dat ziet u!
15. Hogere kwaliteit door gedegen opleidingen.
U verwacht niets minder dan de hoogste kwaliteit. En terecht. Daarom investeren we volop in de kwaliteit en groei van onze medewerkers. We blijven ons permanent ontwikkelen.
16. Hogere kwaliteit door innovatie.
U vindt bij ons de belangrijke innovaties op tandheelkundig gebied. We volgen de ontwikkelingen in ons vakgebied op de voet en durven ook te investeren in apparatuur waarmee we u beter van dienst zijn. Uiteraard doen we dat nooit zomaar: zekerheid voorop!
17. Voorkomen is beter dan genezen.
Preventie is essentieel voor het behouden van een gezond gebit. We bieden u daarom tijdens, rondom en naast de behandeling veel informatie over hoe u uw gebit gezond houdt. Dit doen we met poetsinstructies, controles, röntgenfoto’s, fluoridenadviezen, voedingsadviezen en uitgebreide informatie op de website.
18. Meer controle voorkomt problemen.
Als we uw gebit goed controleren, is de kans op problemen aanzienlijk kleiner. Daarom controleren we u bij voorkeur twee keer per jaar. Zo kunnen we u tijdig adviseren én is de kans een stuk kleiner dat u langs moet komen voor een klacht.
19. Hogere kwaliteit door strenge controles.
U mag van ons de hoogste kwaliteit eisen. Onze senior tandartsen beoordelen daarom de kwaliteit van al onze tandartsen frequent. Zo werken we samen aan een hogere kwaliteit en bent u verzekerd van de juiste diagnoses en goed uitgevoerde behandelingen.
20. We vertellen wat we doen.
Waarschijnlijk bent u niet thuis in de wereld van de tandheelkunde. Toch wilt u graag weten wat de tandarts doet in uw mond. Tijdens de behandeling kunt u dit echter moeilijk vragen. Daarom vertelt ons team altijd vooraf duidelijk wat er gebeurt. Daarnaast staan onze behandelingen ook uitgebreid beschreven op onze website.
21. Nooit verrassingen.
Voor behandelingen boven € 250,- ontvangt u altijd een behandelplan van uw tandarts en een kostenbegroting. Natuurlijk spreekt hij vooraf alle mogelijkheden en opties met u door. Zo staat u nooit voor onverwachte uitgaven.
22. Geen pijn bij de tandarts.
Veel mensen hebben het idee dat een behandeling bij de tandarts pijn doet. In de praktijk valt dat echter reuze mee, want het is altijd mogelijk om te verdoven. U kunt daar gerust om vragen. Dan wordt de behandeling ook een stuk minder vervelend.
23. Betere resultaten dankzij de microscoop.
Wanneer de gezondheid van uw gebit moeilijk met het blote oog te beoordelen is, werken we met een microscoop. Daardoor halen we bij diverse behandelingen veel betere resultaten. Zo kunnen we problemen veel nauwkeuriger in kaart brengen en veel gerichter aanpakken.
24. Zelf de kleur van uw tanden bepalen.
Of iets mooi is of niet, is heel persoonlijk. Dat geldt ook voor de kleur van uw tanden. Daarom kunt u bij ons zelf de kleur van uw kroon, brug, facing of lumineers bepalen, evenals als de stand en de vorm. Uw tandarts adviseert u uiteraard, maar de keuze is geheel aan u.
25. Mijn tandarts, maar ook mijn mondhygiëniste.
De zorg voor uw mond beperkt zich bij Kliniek Voor Mondgezondheid niet tot de tandarts en zijn of haar team. Omdat we uw gebit graag optimaal in stand houden, werken er ook mondhygiënisten bij Kliniek Voor Mondgezondheid. Zij zijn gespecialiseerd in het voorkomen van problemen in uw mond. Hiervoor geven zij adviezen, maar gebruiken ze ook moderne apparatuur.
26. Implantaten, alsof het uw eigen tanden en kiezen zijn.
Ook als uw tanden of kiezen niet meer te behouden zijn, is er vaak een oplossing: bijvoorbeeld in de vorm van implantaten. Deze kunstwortels bouwen we weer op tot bruikbare tanden en kiezen, zodat u goed kunt blijven eten. Zelfs bij een volledig kunstgebit of een klikgebit bieden implantaten een oplossing. Onze implantoloog plaatst de implantaten overigens zelf. Dit gebeurt uiteraard met de grootst mogelijke zorg.
27. De beste laboratoria: betere protheses.
We maken alleen gebruik van de beste laboratoria én een eigen tandprotheticus voor het maken van protheses. Het inmeten van uw prothese gebeurt volledig in onze eigen tandartspraktijk. Dat scheelt tijd, maar komt ook de kwaliteit ten goede: de tandprotheticus en tandarts werken immers nauw samen. Naast normale protheses maken we ook klikgebitten en protheses op implantaten.
28. Zorg stopt niet bij onze voordeur.
Sommige behandelingen voelt u ook nog als u thuis bent. Daarom bellen we bij deze behandelingen na een paar dagen even op, om te horen hoe het met u gaat en te peilen hoe uw gebitsgezondheid is. We vinden het nu eenmaal belangrijk om te weten hoe het met u gaat.
29. Geen zorgen over betalen.
U hoeft na uw behandeling niet meteen af te rekenen. Dat scheelt u een hoop zorgen. Uw nota wordt namelijk doorgestuurd naar uw verzekeraar. Indien uw zorgverzekeraar niet alles dekt, ontvangt u alleen een restnota over het bedrag dat de verzekering niet dekt.
30. Vijf jaar garantie op behandelingen.
U krijgt bij ons vijf jaar garantie op bepaalde behandelingen. Blijkt binnen die periode dat er iets niet goed is gegaan, dan herstellen we dit kosteloos. U moet immers op ons kunnen rekenen. Aarzel niet om hier gebruik van te maken: wij staan garant voor een goed resultaat. Vraag naar de voorwaarden voor garantie bij één van onze tandartsen.
31. Ruime openingstijden.
Heeft u het druk en vindt u het lastig om midden op de dag naar de tandarts te gaan? Kliniek Voor Mondgezondheid heeft extra ruime openingstijden. Zo denken we graag met u mee.